Inlägg: 1343484
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Med tanke att vi loosar kosing så dammas Sjödin av.
Om det inte blir slutspel så vore en runda i KS räddningen, fast frågan är ju om laget och supportrarna klarar av det. Jag gör det inte, har upplevt för många jobbiga matcher på plats från söder till norr.
Om det inte blir slutspel så vore en runda i KS räddningen, fast frågan är ju om laget och supportrarna klarar av det. Jag gör det inte, har upplevt för många jobbiga matcher på plats från söder till norr.