Inlägg: 1343507
Sv: A proposito de nada
tompap71: Tyvärr så är det ju enligt dom själva tomt i kassakistan, så man får väl titta i AS efter spelare, men då måste det vara ifrån det absoluta toppskiktet man letar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:
Nej en räcker inte, tre eller kanske fyra vore en lagom siffra. Problemet är att de flesta som kostar just nu har kontrakt även över nästa säsong så just nu stupar vi på den där påstått tomma kassakistan.
Nej en räcker inte, tre eller kanske fyra vore en lagom siffra. Problemet är att de flesta som kostar just nu har kontrakt även över nästa säsong så just nu stupar vi på den där påstått tomma kassakistan.