Inlägg: 1343514
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Jag hoppas så innerligt att vi kan ta 3 p ikväll med tanke på att resultaten gick vår väg igår men just därför så viker dom väl ner sig och torskar :-(
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:
Modo, sämre lag, chans att lägga lite distans mellan oss och botten. Flera bra orsaker till torsk ja.
Modo, sämre lag, chans att lägga lite distans mellan oss och botten. Flera bra orsaker till torsk ja.