Inlägg: 1343610
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: Positivt för oss är att Niklas Sundström saknas i kvällens match :-)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Nja, det är aldrig lika skönt att vinna mot ett MODO utan elitseriens största gnällspik.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ja, det är positivt. Då slipper vi hans eviga gnällade och gråtande på domarna också =)