Inlägg: 1344064
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Treklövern1912: Det gäller att ta den också. Tillvaratagna chanser är dessvärre inget Timrå skämt bort sina supportrar med den här säsongen.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
mikenomad: Nu börjar VF och MoDo bli skakis efter att dom har förstärkt laget och de är på väg neråt igen.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
10 matcher kvar, 30 poäng kvar att spela om.. Det drar ihop sig.
Vi har två grymt viktiga matcher framför oss nu. Frölunda borta på torsdag och Djurgården hemma på lördag.