Inlägg: 1344099
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: Kollade lite på Frölunda ikväll och säger bara, VI HAR EN JÄTTECHANS!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: Vi surfar på framgångsvågen nu, precis som före upphållet i början av December. Två matcher till före nästa uppehåll. Förhoppningsvis finns orken kvar för dessa två matcher. Hur lägger NC upp det hela blir viktigt.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: En dag på kontoret.
Lugn inledning där vi låter Modo leka rommen av sig.
Sen jobbar vi oss in i matchen succesivt för att till sist bara spela av skiten.
Skönt att vinna när vi inte gör nån höjdarmatch.
Tyder på styrka.
Perfekt att möta ett skärrat Frölunda borta på torsdag.
Jag tar inte ut nåt i förskott men det ser ändå rätt bra ut.
Lugn inledning där vi låter Modo leka rommen av sig.
Sen jobbar vi oss in i matchen succesivt för att till sist bara spela av skiten.
Skönt att vinna när vi inte gör nån höjdarmatch.
Tyder på styrka.
Perfekt att möta ett skärrat Frölunda borta på torsdag.
Jag tar inte ut nåt i förskott men det ser ändå rätt bra ut.