Inlägg: 1344128
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Huge:
Jag sa väl varken bu eller bä..... tycker det är så skämmigt när man gapat o skrikigt om nåt som man ännu inte sett nånting av, försöker nog ge dom en chans att visa upp sig först.
Jag sa väl varken bu eller bä..... tycker det är så skämmigt när man gapat o skrikigt om nåt som man ännu inte sett nånting av, försöker nog ge dom en chans att visa upp sig först.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Huge: Jag ahr faktiskt sagt många gånger att Svedberg är minst lika bra som Greiss, nu har han bevisat att han till och med är bättre :)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Huge: Jag räcker upp en halv hand. Sen jag såg Greiss första gången har jag tyckt att Svedberg varit en av världens bästa målvakter!!
Får nog chansen efter att dom torskade ikväll med Lundström i kassen.
Men vi brukar ju trivas i Scandinavium så det kommer att gå bra.
Vilka mer än jag trodde på Svedberg i höstas?
Räck upp en hand isf.
Inte många händer där inte.... :-)