Inlägg: 1344264
Sv: A proposito de nada
Zzz: Det hoppas jag inte Brynäs är. Och att det inte blir någon soppatorsk i år. Kommentarerna om att man är bättre tränade i år kanske visar sig på att det är få skador. Det borde finnas alla möjligheter att komma bättre förberedda till ett ev slutspel.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SH:J a man hoppas ju att dom inte blir tagna på sängen som det känns som dom blev förra året. Det gäller att ha en växel till när det drar igång.
Sv: A proposito de nada
SH: Uppehållet kommer inte direkt lägligt för Brynäs nu när vi fått upp ångan.