Inlägg: 1344265
Sv: A proposito de nada
Zzz: Men du kan ju haja vilken boost Södertälje kommer att ha i laget om dom går till slutspel, vilka trodde på dom, och just därför så tror jag dom kan överraska, dom kan spela avslappnat och av ren glädje?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Det finns två sidor. Det kommer att skrivas mycket om dom om dom kommer in i slutspelet med den form dom har nu. Då blir det ju ett tryck på dem. Sen är det nog många ryggdunkningar i Axa om dom går till slutspel. Jag tror dom kommer att vara riktigt nöjda med tanke på vilken sits dom var i för en månad sedan.
Sen ärligt talat så är dom ju inte så bra som dom spelar nu, någon gång måste ju verkligheten komma ikapp.
Sen ärligt talat så är dom ju inte så bra som dom spelar nu, någon gång måste ju verkligheten komma ikapp.