Inlägg: 1349164
Sv: A proposito de nada
Peja: Finns inte mycket sanning i det påstående du kommer med,ta ica tex där går ica in o betalar för biljetten,bif kan inte ge gratisbiljetter pga skatteskäl,spelarna får oxå betala för sina biljetter,sen att det skulle va massor av biljetter var match,nej..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bizon: Skatteskäl? Klubbar (inte bara brynäs) skänker bort biljetter ständigt.
Sv: A proposito de nada
bizon: Tror du att skolorna och fritidsgårdarna har betalat för sina biljetter som de delar ut gratis till kidsen?