Inlägg: 1349176
Sv: A proposito de nada
Peja: Du säger att dom ger ut massor av biljetter varje match, det sker kanske ngn enstaka gång,jag är på varje match och har aldrig sett eller hört att dom presenterar ngn skola/fritidsgård!!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bizon: Sant, de ger inte bort massor av biljetter till varje match. Inte till de attraktiva matcherna. Men till de "vanliga" matcherna i serielunken är de pigga på att dela ut fribiljetter. Hur jag vet? Har bekanta som är lärare och fritidsledare som ofta går med barn/ungdomar.
Sv: A proposito de nada
bizon: Förra säsongen var det en skola varje match som hade fått gratisbiljetter.
Eller bara högstadiet tror jag.
Eller bara högstadiet tror jag.