Inlägg: 1349249
Sv: A proposito de nada
Gurra88:Ja av skatteskäl..För spelarna blir det annars en löneförmån,dom betalar för sina biljetter..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bizon: Det ska jag låta va osagt, men har väldigt svårt att tänka mig att spelarna betaler för sina biljetter. det är nog bara i brynäs isåfall
I övrigt ger man bort biljetter som vi nämnt tidigare, till skolor m.m.
I övrigt ger man bort biljetter som vi nämnt tidigare, till skolor m.m.
+ 1