Inlägg: 1349299
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Kan bli häftigt. Hoppas det nya introt är lite mer genomtänkt än det som är nu. Jag tycker musiken känns väldigt ogenomtänkt och låt bytet är inte alls snyggt gjort.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Undrar om Brynäs och Gävle har visat något intresse, skulle ju vara kanon??
Länkar:
Kampen om JVM 2014 allt hårdare | Juniorhockey | Landslag | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Kampen om JVM 2014 allt hårdare | Juniorhockey | Landslag | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 1