Inlägg: 1350085
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Fråga Gävlelasse.
Det var han som tog upp frågan och jag kommenterade bara.
Det är rätt så vanligt att man får svar på sina inlägg i den här typen av forum.
Även om inlägget inte alltid handlar om hockey.
Inlägget är dessutom skrivet i en tråd som förmodligen är avsedd för just "A proposito de nada"....
Det var han som tog upp frågan och jag kommenterade bara.
Det är rätt så vanligt att man får svar på sina inlägg i den här typen av forum.
Även om inlägget inte alltid handlar om hockey.
Inlägget är dessutom skrivet i en tråd som förmodligen är avsedd för just "A proposito de nada"....
+ 1
Redigerad kommentar