Inlägg: 1350090
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wesley: Kan du ge nåt exempel på nåt som kan tolkas som "personangrepp" i mina svar till Berg?
Jag känner inte Berg och han kan mkt väl vara en oerhört sympatisk och trevlig person.
Jag tycker dock att han är bedrövlig i egenskap av supporter.
Som person i övrigt kan jag inte bedöma hans egenskaper eftesom jag som sagt inte känner honom.
Dessutom hackar han väl på spelare och ledare i organisationen.
Jag ser isf ingen principiell skillnad mellan mina "personangrepp" (hackanden) på honom och hans egna diton gentemot spelare och ledare.
Jag känner inte Berg och han kan mkt väl vara en oerhört sympatisk och trevlig person.
Jag tycker dock att han är bedrövlig i egenskap av supporter.
Som person i övrigt kan jag inte bedöma hans egenskaper eftesom jag som sagt inte känner honom.
Dessutom hackar han väl på spelare och ledare i organisationen.
Jag ser isf ingen principiell skillnad mellan mina "personangrepp" (hackanden) på honom och hans egna diton gentemot spelare och ledare.
+ 1
Det är precis det jag menar, han hackar på laget och inte på dig, men du hackar på honom. Vad ger dig rätten att gå till personangrep för att någon väljer att hacka på laget Brynäs?