Inlägg: 1350291
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 19/2-11
Erat: Utan Czarnecki spelade Brynäs allsvenskt. Vi har seriens sämsta spelarmaterial. Vi ligger sexa. Haja!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 19/2-11
PS. Nästa säsong kommer spelarbudgeten krympa med typ 2 mille pga lägre publiksnitt. Men vi har nånstans nångång chans på fjärdeplatsen.
Sv: Luleå HF-Brynäs IF 19/2-11
Jajjen: Tror inte att Sveriges sämsta snusksupporter hajar vad du säger....
I övrigt en klar uppryckning efter reduceringen, men vi kan bli lite mer desperata och jobba hårdare.
Modo och SSK ligger under.
Positivt.
Nu går vi för vinst i tredje....
I övrigt en klar uppryckning efter reduceringen, men vi kan bli lite mer desperata och jobba hårdare.
Modo och SSK ligger under.
Positivt.
Nu går vi för vinst i tredje....