Inlägg: 1354469
Sv: Ny tränare!
Johnny Bravo: Haha, det skulle du ha sagt till Linkan innan han kastade pengar efter honom. Märkligt är det hursom att det kan gå så utför för en spelare. Båda i Färjestad och AHL såg det ju riktigt bra ut.
Svarskommentarer
Sv: Ny tränare!
Zzz:
Så går det med dåliga fystränare som Timrå har,eller om dom ens har nån,bara titta på alla skador dom har.Karlssons ansikte har växt rejält,eller så har han en för liten hjälm;)
Så går det med dåliga fystränare som Timrå har,eller om dom ens har nån,bara titta på alla skador dom har.Karlssons ansikte har växt rejält,eller så har han en för liten hjälm;)
Sv: Ny tränare!
Zzz: Ja, man är helt förtvivlad.
Vem trodde att han skulle vara en av Timrås sämsta värvningar i modern tid?
Vem trodde att han skulle vara en av Timrås sämsta värvningar i modern tid?