Inlägg: 1355449
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
tompap71:
Inlindat lår lät ju faktiskt helt ok på Basse,då kan det vara en kraftig lårkaka i bästa fall.Att Dacke åkte på armbrott förstod man när han gick med armen hängande ut i omklädningsrummet.
Sen tror jag inte Huge ska bli någon hobbysjukvårdare,som fastställde en lårkak på Dacke;)
Inlindat lår lät ju faktiskt helt ok på Basse,då kan det vara en kraftig lårkaka i bästa fall.Att Dacke åkte på armbrott förstod man när han gick med armen hängande ut i omklädningsrummet.
Sen tror jag inte Huge ska bli någon hobbysjukvårdare,som fastställde en lårkak på Dacke;)
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
tompap71: Nån påstod att Lauritz iaf kunde stödja på sitt skadade ben och det låter isf som en kraftig lårkaka med blödning.
Isf inga problem skulle jag tro.
Låter allvarligare på Järnkrok.
Och Dackell förstås.
Men va fan: dom gör visst kanonfina armproteser nuförtiden, har jag hört...
Isf inga problem skulle jag tro.
Låter allvarligare på Järnkrok.
Och Dackell förstås.
Men va fan: dom gör visst kanonfina armproteser nuförtiden, har jag hört...
Besked från PK.n
. Dackell kan ha brutit armen, han har åkt upp till sjukhuset. Lauritzen är det också oklart med, han sitter med ett krafitgt lindat lår. Och Järnkrok har bekymmer med axeln.