Inlägg: 1355514
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Men Poppe beter sig ju otroligt omoget och oproffsigt tycker jag. Som tränare får man väl ge en hygglig presskonferens trots att man är besviken och förbannad över olika saker.
Löjligt att se honom.
Bra att Czarnecki ska påpeka bentacklingen.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Ja man blir ju mörkrädd.
Gillade framför allt frågan om det dubbelgranskade målet.
Poppe: "... målvakten känner ju att den inte är inne, klangen från ribban"
Journlisten: "Sa Greiss det?"
Gillade framför allt frågan om det dubbelgranskade målet.
Poppe: "... målvakten känner ju att den inte är inne, klangen från ribban"
Journlisten: "Sa Greiss det?"
+ 1
Är några patetiska journalister som ställer så dumma frågor så man skäms.
NC ville få till en amnälan på Jocke Erikssons bentackling på Basse.
Poppe tyckte domarkåren pissade på SSK återigen..