Inlägg: 1355520
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Fast jag förstår honom, han tappar en slutspelsplats med en minut kvar och ligger nu sist,
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Zzz: Men varför tycker han att domarna pissar på dem? Det han är förbannad över är ju videogranskningen och hela den situationen. Faktum är ju att allt sker enligt reglerna och pucken är inne..
Han skämmer ut sig.
Redigerad kommentar
+ 1