Inlägg: 1355722
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Jajjen: Oj, den är ju mitt i målet. Framgick inte av nån enda bild under sändning!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf:
Läste lite på SSK:s forum,där är man övertygade om att bilden är fabricerad i efterhand,här snackar vi konspirationsteorier big time;)
Läste lite på SSK:s forum,där är man övertygade om att bilden är fabricerad i efterhand,här snackar vi konspirationsteorier big time;)
+ 2