Inlägg: 1355725
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Jag har också läst å garvat. "Alla pissar på oss". Försökte registrera mej för att håna lite men det sket sej. Det är väl stans alla tre supportrar som äger alla nick.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Jajjen: "Det är väl stans alla tre supportrar som äger alla nick."
Ahmed, Mustafa och Habib?
Ahmed, Mustafa och Habib?
+ 3
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
SSK-forum: "...vem som helst med photoshop kan rita dit en suddig svart fläck..."
+ 2