Inlägg: 1356042
Svarskommentarer
Sv: Ny tränare!
Så här har det sett ut de senaste åren. Jag välkomnar Luckner, tror att han och Bäcklin skulle göra ett kanonjobb ihop??
1998–2002 Roger Melin-GULD
2002–2003 Esko Nokelainen-Fiasko
2003–2004 Gunnar Persson-Fiasko
2004 Tomas Jonsson-Fiasko
2004–2005 Roger Kyrö-Fiasko
2005 Wayne Fleming-Räddare
2005–2008 Leif Boork-Fiasko/räddare
2007–2008 Olof Östblom-Fiasko
2008-2011 Niklas Czarnecki-Kvartsfinal
1998–2002 Roger Melin-GULD
2002–2003 Esko Nokelainen-Fiasko
2003–2004 Gunnar Persson-Fiasko
2004 Tomas Jonsson-Fiasko
2004–2005 Roger Kyrö-Fiasko
2005 Wayne Fleming-Räddare
2005–2008 Leif Boork-Fiasko/räddare
2007–2008 Olof Östblom-Fiasko
2008-2011 Niklas Czarnecki-Kvartsfinal
bizon: "Och vad kallar du ditt skrivande?Inte spekulation va?"
Jo, mitt skrivande är också spekulation.
När jag inte är tvärsäker på nåt som vi diskuterar.
Tror att det gäller för dom flesta härinne.
Får man inte tycka att media spekulerar bara för att man själv gör det?
Eller vad ville du säga?