Inlägg: 1357225
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
Treklövern1912:
Läser i Pravda att Modo inte kommer förlänga med några av sina veteraner,tycker Sundlöv kan erbjuda Timander ett kontrakt,dom matcher man sett med honom har han varit riktigt bra.
Timander är ju 36,så han borde ha ett par år kvar på elitnivå.
Läser i Pravda att Modo inte kommer förlänga med några av sina veteraner,tycker Sundlöv kan erbjuda Timander ett kontrakt,dom matcher man sett med honom har han varit riktigt bra.
Timander är ju 36,så han borde ha ett par år kvar på elitnivå.