Inlägg: 1358489
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
GävleLasse: Självklart. Jag skämtar bara, jag med.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Jajjen: Ja visst är det synd om dom rika lagen.
Tänk om vi oxå kunde hitta en skatt nergrävd under parkeringen vid GTK hallen.
För det är ju just så det har gått till när dom har fått fulla kassa kistor.
Tomte..
Tänk om vi oxå kunde hitta en skatt nergrävd under parkeringen vid GTK hallen.
För det är ju just så det har gått till när dom har fått fulla kassa kistor.
Tomte..
+ 3