Inlägg: 1358628
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2011/12
65selander: För en väldigt billig penning skulle jag gärna se Kolan i Brynäs. Det kan väll i princip bara gå bättre och två dåliga säsonger i ett dåligt lag suddar ju inte ut det han gjort sen tidigare.
Sv: Silly Season 2011/12
65selander: Tyvärr har han inte varit "sisådär" bara på slutet. Jag trodde Mattias stod för hårdhet och pra passningsspel när han värvades. Tyvärr har han inte infriat något av detta. Han är lika vek som Lotvonen var, Mattias lite snabbare på rören dock.
Nja, jag tycker ni ska titta efter något annat.
Nja, jag tycker ni ska titta efter något annat.
Fast han är från Gävle, sambon är från Gävle så varför inte för en billigare penning.