Inlägg: 1359406
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
70 Rodrigues: Givetvis inte. Men,det är ju bra om det finns något av en konstruktiv ton. "sylf" kanske är sugen på att själv entra planen?
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Jag tänker inte läsa en tidning eller se en nyhetsrapportering om det här spektaklet.
"Färjestad som väntat överlägsna i första kvartsfinalen mot Brynäs"
"Brynäs hade inte mycket att sätta emot mardrömsmotståndaren Färjestad"
"Färjestad kommer ta detta i fyra raka"
Bla bla bla bla - Det värsta är att allt är sant.