Inlägg: 1359416
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
MarcusElving:
Personligen anser jag att målsättningen att nå semfinal är KORKAD och framför allt inte återspeglar Brynäs styrka som lag. Känns som ett slag i luften!
Därför kan jag tycka att Sundlöv och CZ förtjänar en del av kritiken, men man måste ju ändå inse vad de har att arbeta med!
Personligen anser jag att målsättningen att nå semfinal är KORKAD och framför allt inte återspeglar Brynäs styrka som lag. Känns som ett slag i luften!
Därför kan jag tycka att Sundlöv och CZ förtjänar en del av kritiken, men man måste ju ändå inse vad de har att arbeta med!
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
MarcusElving:
Skitkonstigt att vara inne o snoka på FBK's forum....dom är inte alls lika über-vi-är-bästi-världen som dom var för några år sen (i deras ögon)
Skitkonstigt att vara inne o snoka på FBK's forum....dom är inte alls lika über-vi-är-bästi-världen som dom var för några år sen (i deras ögon)
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
MarcusElving: Ja just det semifinal here we come jihaaaaaaaa NOT!!!
Lesky: Från Brynäs sida har man ju sagt att Brynäs ska ta sig till semi i år, snacka om att skapa falskt hopp hos supportrarna.
Det är därför man blir så JÄVLA besviken när vi väl är i slutspel och det ser fan ut som vanligt. Finns ingen skillnad..