Inlägg: 1359418
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Storhonken: Vi väger alltid lite för lätt. Vi har gjort det i tio år. HUr jävla svårt ska det vara att skapa ihop ett något starkare lag rent fysiskt. Det finns ingen undanflykt. Sundlöv har egnat sina senaste tio år på att värava fel spelartyper.
Och nej det är ingen som tror nått annat,förutom arnio som lever i förnekelse.. Men det är så jävla förnedrande att vi aldrig kan stå upp i ett slutspel.
Och nej det är ingen som tror nått annat,förutom arnio som lever i förnekelse.. Men det är så jävla förnedrande att vi aldrig kan stå upp i ett slutspel.
Dom spelar ganska bra men dom väger lite för lätt.