Inlägg: 1359433
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Andashockey: Ja, kanoninsats! 4-1 i röven mot färjestad borta är väl inte direkt nåt man skriver hem om! Det är riktigt riktigt beklämmande att se!
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Anders Blank: Det gäller att fokusera på insats och inte resultat. Det är bäst av SJU matcher! Kom igen nu för fan!
+ 1