Inlägg: 1359454
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Lesky: Ja Bif priorierar personal på kansliet istället för spelare på isen.
Fler frågor?
Kanske ska Bif värva spelare som levererar i 55 omgångar och inte skadade spelare som man hoppas ska leverera i 30 matcer per år.
Eller ser du Nordan, Jonsson & Dale som toppspelare?
Spelara som tjänar mest i Bif.
Fast de är klart ett fall frammåt med tanke på att spelare som Hutten, Wanvig mfl har passeat.
Fler frågor?
Kanske ska Bif värva spelare som levererar i 55 omgångar och inte skadade spelare som man hoppas ska leverera i 30 matcer per år.
Eller ser du Nordan, Jonsson & Dale som toppspelare?
Spelara som tjänar mest i Bif.
Fast de är klart ett fall frammåt med tanke på att spelare som Hutten, Wanvig mfl har passeat.
Hur värvar SSK med elitseriens lägsta spelarbudget för att ta SM-guld?