Inlägg: 1359901
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Grabben fyllde 17 för 10 dagar sedan.. Tycker du verkligen att det vore rätt att sätta in honom i ett slutspel? Kvällstidningarna skulle kasta sig över honom och skriva spaltmeter om den nye Markström. Det blir nog att hoppas att Greiss spelar upp sig annars är vi rökta.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz: Den bästa målisen ska väl stå, oavsett ålder? Fortsätter Greiss strula in puckar är ett målvaktsbyte självklart, allt annat är tjänstefel.
+ 1