Inlägg: 1360190
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
mattias - 74: Haha...är det inte illa nog att vara läxing? Då har man ju nått botten.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
1 timme och 30 min kvar nu!
Förlorar vi ikväll är vi rökta så nu gäller det.
Det verkar bli ganska bra med folk i Läkerolen ikväll, vi vet ju hur det brukar gå när Brynäs spelar inför mycket folk. Hoppas vi bryter den trenden.
+ 1