Inlägg: 1360309
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Andashockey: Hoppas vi inte får se samma utveckling av matchen efter brynäs ledningsmål som senast.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
leovalkama: Helt sant. Det gäller även nu efter 2-0. Inte slappna av. Inte börja tänka. Det gäller att hålla sig till grundtanken.
Klarar Brynäs boxplay nu så kommer FBK att börja grina till. Ett grinigt FBK är ett dåligt FBK. Det är målet.
Klarar Brynäs boxplay nu så kommer FBK att börja grina till. Ett grinigt FBK är ett dåligt FBK. Det är målet.
+ 1