Inlägg: 1360322
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Fantastisk 1:a period. Jag ber nu till högre makter att detta håller i sig matchen ut.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
90Steen_: Ser bra ut offensivt. Defensiven ser fortfarande oroväckande ut. Greiss delar ut puckar till höger och vänster.
Bara att hoppas på att man gör nästa mål som känns hyperviktigt.
Bara att hoppas på att man gör nästa mål som känns hyperviktigt.