Inlägg: 1360349
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Riktigt dåligt spel av Brynäs. Kommer att bli jobbigt detta om de inte börjar spela hockey.
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Markera NU Cz! Ner på tre femmor. Hetast för dagen spelar. Visa,få dem att vakna och markera. Dvs. COACHA!
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Qvarre: Men det är väl ofta så när det gäller Brynäs. Man gör någon bra period men håller aldrig en hel match.
Låt det inte bli så nu också.