Inlägg: 1360555
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Lindström: nu fick du tummen upp av mig, det hör inte till vanligheterna direkt.
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Lunkan: Bockar å tackar ödmjukast.
Tråkigt att spelare som Khana, Larsson å Sundström inte får beröm för sitt slit i alla lägen.
Utan mannen som kladdar till 2-3 målet är gud för han hängt en själv.
Tråkigt att spelare som Khana, Larsson å Sundström inte får beröm för sitt slit i alla lägen.
Utan mannen som kladdar till 2-3 målet är gud för han hängt en själv.
Redigerad kommentar