Inlägg: 1360557
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2 Brynäs IF-Färjestads BK 10/3-11
Lindström: Absolut, man kan använda fart, men med tanke på vad FBK har för backar så kan du glömma att ta dig förbi med bara fart, du behöver alltid ha sargspelet, men idag är det så jävla enkelt som att BIF är alldeles för dåliga på att komma in på kassen.
För att nämna två andra så tycker jag att Sundström & Hansen var riktigt dåliga. Sundström såg segare ut än vad han brukar och det är inget vidare när han är seg i vanliga fall :)
För att nämna två andra så tycker jag att Sundström & Hansen var riktigt dåliga. Sundström såg segare ut än vad han brukar och det är inget vidare när han är seg i vanliga fall :)
Man kan använda sig av fart och utman och få med sig utvisningar.
Eller varför har Bif annars siktat in sig på Piff & Puff spelstilen å spelare?