Inlägg: 1361042
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Ja, det jag sett av VIK, och även AIS förra året så verkar han rätt aktiv osv. Kan vara nåt vi behöver...........Bara en tanke!
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf:
Robertsson är ju också en comingman,han är ju so
som Rodrigues skriver en som förespråkar Rönnqvisthockey.
Vore kul med ngt nytt blod i föreningen...
Men det blir väl TJ TJ och JL.
Oj,blev lite konstigt där,skyller på iphone och att man står på IKEA;)
Robertsson är ju också en comingman,han är ju so
som Rodrigues skriver en som förespråkar Rönnqvisthockey.
Vore kul med ngt nytt blod i föreningen...
Men det blir väl TJ TJ och JL.
Oj,blev lite konstigt där,skyller på iphone och att man står på IKEA;)
Redigerad kommentar
+ 1