Inlägg: 1361631
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
GävleLasse: Framstjärens Wallins pep talk innan match; DIVE, DIVE, DIVE nu tar vi dom..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Har saknat trashtalket hittills men nu jävlar är det slutspel hörrni! =)
Helt perfekt att det är Granström som drar igång hela karusellen också. Han spelade tufft och var jobbigt att möta, han avgjorde matchen i sudden och han psykar FBK efter matchen.
Känns som om FBK kan börja fokuser på fel saker=fokusera på Granström! Det är så vi vill ha det!
Härligt Grana!
Redigerad kommentar