Inlägg: 1361749
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Thelemakos: Menar du att någon av brynässpelarna handlade på ett sätt som gjorde att dom förtjänade att bli spetsad av ett tillhygge?
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Olle: Nej och det har jag heller aldrig skrivit. Men de flesta här verkar tro att det kastades flaskor och flaggor bara för att Brynäs vann.