Inlägg: 1361763
Svarskommentarer
Sen verkar FBK ta saken på större allvar än du med tanke på att killen är avstängd numera.. Fast det vet man ju inte om det efterlevs.
Man kanske skulle möblera om nyllet på honom så att man känner igen honom.. ;)
Thelemakos: " Att jubla är en sak. Men finns ingen anledning till att spelarna ska håna en hemmapublik genom att kasta saker på de, samt slå klubban i plexit precis vid spelargången. Eller hur? är som att be om problem."
Hemmapubliken (iaf de rötägg vi nu talar om) har sannolikt hånat bortalagets spelare matchen igenom men klarar alltså inte själva av att ta lite hån från bortaspelarna vid spelarutgången?
Att våra spelare oprovocerat skulle ha kastat saker på er publik håller jag för högst osannolikt, isf skulle det ha uppmärksammats inte minst av media.
Ett lysande exempel på vilken nivå många av era fans befinner sig på är väl den jätteidiot som kastade in ett popcornpaket efter att Axelsson mkt fult tacklat Bertilsson i ryggen.
Man undrar i sitt stilla sinne vad som föranledde idiotens agerande?
Han var förmodligen djävligt besviken att inte Bertilsson blev ordentligt skadad...
Redigerad kommentar
skaffat sig ett nytt nick?
Så du menar på fullt allvar att det inte tillåtet att håna hemmapubliken
efter en seger? Är LLa så dumma att man lägger utgången under hemma
stå så får man skylla sig själva.
sen, vissa vem du håller på.