Inlägg: 1361820
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Treklövern1912: PA nämner inget om det blir några åtgärder för dom domarna som missade att plocka en utvisning, däremot säger han att han inte tycker att det fanns fog för en avstängning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Olle: Det hjälper föga BIF eller CJ om domarna blir avstängda. Jag bara funderar om inte BIF hade lyckats vinna matchen i går. I så fall, vilka konsekvenser för det förlorande laget p.g.a. fega domare. Det borde man diskutera genom inom domakåren. Rätt skall vara rätt oavsett om det går med och mot ens favoriter.