Inlägg: 1362084
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Thelemakos: Nu få du bestämma dig för vad du vill diskutera: vem eller vilka som öht har rätt att kasta nåt eller VAD det är man isf kastar (ur ev skadesynpunkt)?
Om du vill diskutera det förstnämnda så ser jag ingen principiell skillnad mellan uppretade spelare som kastar nåt eller en uppretad publik som kastar.
Varför skulle isf publiken ha mer moraliskt "rätt" att kasta än spelarna, om det är det du försöker säga?
Ang ev skaderisk så ser jag heller ingen större skillnad mellan att få lite hopknycklad issotejp på sig som oskyddad och att med skydd + hjälm få en petflaska på sig.
Isf anser jag att det är spelarna som riskerar mest skada, om man nu ska göra en bedömning.
Om du vill diskutera det förstnämnda så ser jag ingen principiell skillnad mellan uppretade spelare som kastar nåt eller en uppretad publik som kastar.
Varför skulle isf publiken ha mer moraliskt "rätt" att kasta än spelarna, om det är det du försöker säga?
Ang ev skaderisk så ser jag heller ingen större skillnad mellan att få lite hopknycklad issotejp på sig som oskyddad och att med skydd + hjälm få en petflaska på sig.
Isf anser jag att det är spelarna som riskerar mest skada, om man nu ska göra en bedömning.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Thelemakos: Sätt på Playtones CDn och sätt dig i källaren...
Återigen så försvarar jag inte flaggpinnskillen. Jag förklarar varför resten av publiken reagera som de gjorde.
Sen är det skitsamma vad spelarn kastar, grejen är ju att han faktiskt kastar saker mot en publik.