Inlägg: 1362598
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Peja: Man ska tolka det som att det var ett svar :)
Nej, jag kan ingen hockey enligt Gurra så får väl bara hålla med honom!
Klart att dom HAR chansen, men med den truppen Brynäs har att tillgå så kommer dom aldrig att klara det. Men det är ju bara min åsikt.
Nej, jag kan ingen hockey enligt Gurra så får väl bara hålla med honom!
Klart att dom HAR chansen, men med den truppen Brynäs har att tillgå så kommer dom aldrig att klara det. Men det är ju bara min åsikt.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Förresten, varför kallas Czarnecki för polack här? Han har ju tagit frugans efternamn, hette Niklas Helgesson innan han gifte sig... Det är ju som att kalla Luis Figos svenska fru för portugis.
Redigerad kommentar
Förresten, du som kan din hockey... I så fall borde du väl begripa att det inte är omöjligt för Brynäs att slå ut Färjestad. Har du aldrig hört att allt kan hända i sport? Har du aldrig sett lag skrälla förut? Löjligt att tala i absoluta termer, det handlar ju snarare om sannolikhet.