Inlägg: 1362623
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Bissett19: Ja, Czarnecki trodde ju aldrig på seger. Det låter som ett svårt uppdrag att få laget att tro på seger om den huvudansvariga ledaren inte gör det. Jag tror att Brynäs hade tjänat på att sparka Czarnecki innan kvartsfinalerna, då kanske man hade kunna byggt en "vi-mot-världen"-känsla, typ...
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Bissett19: Ja, allt man gör gör man fel, för sent eller aldrig.
Verkar som hela föreningen hade gett upp denna matchserie på förhand,fick ett mail från Brynäs idag om att man imorrn ska börja auktionera ut Matchtröjorna för denna säsong.
Kan man inte vänta med sånt tills laget är definitivt eliminerat?