Inlägg: 1362655
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Svanru: "Mitt motto är må bästa lag vinna"
Idag var det ju inte så dessvärre. Fbk vinner p g a våra misstag, inte av egen kraft. Blir 4-1 i matcher. Ganska övertygad. Lika övertygad är jag att det inte är FBK som står som guldvinnare i vår.
Idag var det ju inte så dessvärre. Fbk vinner p g a våra misstag, inte av egen kraft. Blir 4-1 i matcher. Ganska övertygad. Lika övertygad är jag att det inte är FBK som står som guldvinnare i vår.
+ 2
Bissett19:Nej jag provecerar inte men är lite less på era kommentarer från fans och Gnällström om köpta domare och filmningar.
Mitt motto är må bästa lag vinna