Inlägg: 1362674
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
70 Rodrigues:
Nu var ju Ekholm och Bertillson ytterst inblandade i FBK:s mål,och då spelar det ingen roll hur bra man varit.Jag tycker Ekholm har var varit rätt dålig egentligen sen senaste uppehållet.Slarvig,svag och träffar sällan mål med sina skott längre.
Clarke blev tack och lov bänkad igår,maken till likgiltig back får man leta efter,han påminner om en hockeyspelare som man hade på ett gammalt klassiskt hockeyspel hemmavid.Kanadensare brukar ju ha temprament och spela fysiskt,men han är verkligen ett undantag.
Nu hoppas jag verkligen inte att dom chansar med Järnkrok imorrn,risken är att Dum-Sanny kan förstöra hans axel för all framtid.
Nu var ju Ekholm och Bertillson ytterst inblandade i FBK:s mål,och då spelar det ingen roll hur bra man varit.Jag tycker Ekholm har var varit rätt dålig egentligen sen senaste uppehållet.Slarvig,svag och träffar sällan mål med sina skott längre.
Clarke blev tack och lov bänkad igår,maken till likgiltig back får man leta efter,han påminner om en hockeyspelare som man hade på ett gammalt klassiskt hockeyspel hemmavid.Kanadensare brukar ju ha temprament och spela fysiskt,men han är verkligen ett undantag.
Nu hoppas jag verkligen inte att dom chansar med Järnkrok imorrn,risken är att Dum-Sanny kan förstöra hans axel för all framtid.
Redigerad kommentar
Vad har hänt med Sundqvist och när det gäller Clarke så är kommentarer överflödiga, Berglind skulle lätt kunna ta hans plats... Ibland funderar man på om dom överhuvudtaget har sett vissa spelare spela innan dom tas till klubben??