Inlägg: 1362684
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Svanru: Snygg? Elitseriens sämsta målvakt och årets friaste läge. nej de va inte snyggt. som sagt..klppa er lite på axlarna i fbk forum. om det finns nått.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Gurra88: Jodå men det är lite ensamt därför är jag här och häcklar på ett göteborskt sätt. Om man skall vara lite allvarlig så hade vi môcke tur.
I min uppväxt i Grums som spelkamrat till T Steen, J Ingman mfl så var favoriten
L-G Nilsson som var en underbar lirare.
HA DET BRA MÅ INGA FLER SPELARE BLI SKADADE