Inlägg: 1362712
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Silfverberg-Larsson-Rensfeldt
Somervouri-Wännström-Rödin
Kahnberg-Granström-Fröberg
Rodhin-Hansen-Eriksson
Ekholm-Johnsson
Bertilsson-Berglind(skadad?)
Sundström-Andersén
Lite förändringar.. I en sån här tät slutspelsserie spelar det ingetligen ingen roll vad man gör för små förändringar, bara man gör nått kanske pucken studsar in istl för ut.
Sundström var riktigt bra som back förra året, kan behövas nu!
Somervouri-Wännström-Rödin
Kahnberg-Granström-Fröberg
Rodhin-Hansen-Eriksson
Ekholm-Johnsson
Bertilsson-Berglind(skadad?)
Sundström-Andersén
Lite förändringar.. I en sån här tät slutspelsserie spelar det ingetligen ingen roll vad man gör för små förändringar, bara man gör nått kanske pucken studsar in istl för ut.
Sundström var riktigt bra som back förra året, kan behövas nu!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Bissett19: Ja jag blev imponerad av Larssons respektlösa spel. Synd bara att han inte fick sätta en av sina chanser. Det ville sig inte helt enkelt. Men vad gott det skulle vara om Brynäs kunde vnna borta mot dansbandsbanjospelarna imorgon. Inte minst för att få till en hemma match till. Att hoppas på att man skall vända matchserien vore att hoppas på för mycket. Men EN match till hemma skulle ge skönt klirr i kassan.
Ja Johan Larsson spelar så klokt,ser ut som han har ett par hundra matcher i Elitserien.Synd att han inte kunde avgöra på sitt kanonläge i sudden när han och Granis körde en Tic-tac-toe
Redigerad kommentar